П`ятниця, 26.04.2024, 10:56
Приветствую Вас Гість | Регистрация | Вход

Відділ освіти Мелітопольської РДА

Меню сайта
Форма входа
Друзья сайта


Статистика
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 699

Якою я хочу бачити шкільну інформатику - Форум

[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Освіта » Інформатизація освіти » Якою я хочу бачити шкільну інформатику (Обговорення проблем викладання інформатики)
Якою я хочу бачити шкільну інформатику
adminДата: Четвер, 12.03.2009, 09:17 | Повідомлення # 1
Рядовий
Група: Адміністратори
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
Редакція журналу "Комп'ютер у школі та сім'ї" пропонує висловити свій погляд на питання: Якою я хочу бачити шкільну інформатику?

Інформатика та інформаційно-комунікаційні технології продовжують швидко розвиватися. Постійно змінюється й удосконалюється шкільний курс інформатики. У системі 12-річної школи за рахунок інваріативної частини інформатика буде вивчатися в 9-12 класах (для більшості профілів по 1-й годині в кожному класі). Проведена значна робота з підготовки до навчання інформатики в нових умовах. Але це – лише перші кроки. Процес удосконалення змісту і методики навчання інформатики є неперервним. Тому редакція звертається до Вас та багатьох досвідчених освітян із проханням висловити свій погляд на питання: Якою я хочу бачити шкільну інформатику?

Форма Вашого висловлення довільна. Але бажано вказати:
- з якого класу доцільно вивчати інформатику;
- скільки годин відвести на кожний клас;
- які теми, на Вашу думку, є найголовнішими в курсі інформатики;
- які теми слід обов’язково включити до курсу інформатики;
- які теми непотрібно вивчати;
- чи згодні Ви з принципом «користувацького» ухилу інформатики в сучасних умовах, чи, можливо, у Вас є власні підходи до цієї проблеми;
- якими Ви хотіли б бачити підручники з інформатики.

 
Форум » Освіта » Інформатизація освіти » Якою я хочу бачити шкільну інформатику (Обговорення проблем викладання інформатики)
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: